April 10, 2017

Olguta Necula – logoped

 

Am absolvit Facultatea de Psihologie şi Ştiinţele Educaţiei, specializarea Psihopedagogie Specială, Facultatea de Comunicare şi Relaţii Publice şi Programul de Master “Terapia logopedică în procesele de comunicare” din cadrul Universităţii Bucureşti.

Sunt psiholog specializat în Psihopedagogie Specială, având o experienţă de peste 6 ani în terapia logopedică a copiilor şi tinerilor diagnosticaţi cu diferite tulburări de limbaj şi vorbire.
Activitatea terapeutică pe care o desfăşor este adaptată în funcţie de diagnosticul logopedic, respectând în acelaşi timp nevoile şi individualitatea fiecărui copil.
Pe lângă terapia logopedică specifică, urmăresc de fiecare dată crearea unui climat terapeutic securizant, bazat pe încurajări şi aprecieri permanente, oferind copiilor posibilitatea de a comunica cu plăcere, de a câştiga încredere în propriile forţe şi de a-şi construi o imagine de sine pozitivă.
În cadrul Centrului de Recuperare şi Dezvoltare pentru Copii Evelyne mă ocup de evaluarea şi recuperarea tulburărilor de limbaj şi vorbire, contribuind alături de colegii din echipa multidisciplinară la realizarea şi revizuirea planurilor de intervenţie personalizate, astfel încat să oferim împreuna soluţiile potrivite pentru dezvoltarea şi integrarea optimă a copiilor.

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro