September 2, 2016

Logopedie

Logopedia are ca scop imbunatatirea pronuntiei, dezvoltarea abilitatilor de comunicare care implica emisie-receptie de mesaje, precum si optimizarea capacitatilor de scris-citit. Sarcina prioritară a actului logopedic este remedierea tulburărilor de vorbire si stimularea comportamentului verbal astfel încât sa nu apara tulburari in sfera afectiv-comportamentala a copilului. Cele mai frecvente diagnostice sunt dislaliile, bâlbâiala, tulburările de scris-citit.

Serviciile noastre se adreseaza in primul rand copiilor cu probleme si tulburari de limbaj de varsta prescolara si scolara mica (fiind preferabil ca interventia logopedica sa se realizeze la aceste varste), dar oferim servicii de logopedie si pentru copii din oricare alta categorie de varsta. Sedintele de logopedie se desfasoara intr-un cadru placut si relaxant, adecvat activitatilor care implica lucrul cu copii.

Cabinetul nostru de logopedie dispune de o dotare didactica complexa, iar terapia logopedica este realizata de catre personal cu un grad inalt de calificare, dar si cu o experienta bogata in activitati care implica cunoasterea si aplicarea psihologiei copilului.

 

Va multumim pentru increderea pe care o aveti in noi si va invitam la sediul nostru din Strada Vespasian nr. 34 Bucuresti ( Zona Garii de Nord )

De asemenea ne puteti contacta atat telefonic la numerele de telefon : 0722.36.62.68 , 0372.997.448

Cat si prin email la adresa : receptie@institutulcopilului.ro

 

 

Va asteptam zilnic intre orele : 

Luni – Vineri : 09.00 – 20.00

Sambata : Inchis

Duminica : Inchis

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro