September 2, 2016

Evaluare psihologica

Ce facem in cadrul serviciului de evaluare psihologica:      

  • Evaluarea functionarii cognitive a copiilor (6 – 17 ani), cu stabilirea coeficientului de inteligenta (QI) prin aplicarea testului WISC-IV;
  • Analiza profilului de baza WISC- IV si determinarea punctelor slabe si forte ale functionarii cognitive a copilului;
  • Analiza neuropsihologica a functionarii cognitive, pe baza datelor WISC-IV;
  • Evaluarea nivelului de dezvoltare psihomotorie a copiilor (cu varsta de sub 6 ani) cu stabilirea coeficientului de dezvoltare (QD): este o evaluare de tip screening realizata cu ajutorul testului Denver II si al altor scale de dezvoltare;
  • Evaluarea functionarii adaptative se face cu ajutorul testului ABAS II, cu determinarea punctelor forte ale abilitatilor adaptative si a celor care necesita dezvoltare. In urma testarii se stabilește scorul GAC (Comportament Adaptativ Global);
  • Evaluarea functionarii afectiv – emotionale a copiilor si a comportamentelor problematice se face prin utilizarea testului BASC-2 și a altor instrumente si metode psihologice. BASC-2 permite stabilirea unui profil clinic (hiperactivitate, anxietate, depresie, probleme de conduită etc.) si a unui profil adaptativ (adaptabilitate, abilitati sociale, comunicare functionala etc.);
  • Consiliere parentala privind rezultatele evaluarii psihologice si recomandarile aferente.

Va multumim pentru increderea pe care o aveti in noi si va invitam la sediul nostru din Strada Vespasian nr. 34 Bucuresti ( Zona Garii de Nord )

De asemenea ne puteti contacta atat telefonic la numerele de telefon : 0722.36.62.68 , 0372.997.448

Cat si prin email la adresa : receptie@institutulcopilului.ro

 

 

Va asteptam zilnic intre orele : 

Luni – Vineri : 09.00 – 20.00

Sambata : Inchis

Duminica : Inchis

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro