September 2, 2016

Electroencefalograma (copii)

Electroencefalografia (EEG) este un instrument esential in evaluarea, diagnosticul si urmarirea afectiunilor neurologice. Ea reprezinta inregistrarea activitatii electrice cerebrale,  si este influentata de varsta, mediul intern si extern al subiectului. Captarea se face prin intermediul unor electrozi asezati pe scalp, cuplati la un aparat numit electroencefalograf.

Electroencefalograma standard, presupune inregistrare in stare de veghe, a copilului relaxat, cu ochii inchisi. Aceasta poate avea o durata intre 20 – 30 minute. In timpul examinarii, medicul va efectua numeroase teste de activare – sa deschida ochii, sa execute anumite miscari, sa respire profund sau se va testa reactivitatea la hiperventilatie (respiratie profunda, rapida), stimulare luminoasa intermitenta etc. Serviciul nostru include atat inregistrarea activitatii electrice cerebrale cat si interpretarea acestei inregistrari.

Este important ca scalpul sa fie curat in ziua examinarii, fara geluri sau alte produse de coafat. Copilul va fi invitat sa se aseze pe un scaun sau pe un pat, cat mai relaxat posibil, nemiscat, cu ochii inchisi. Examinatorul va aplica pe scalpul lui electrozii, mici discuri metalice, conductoare, ce sunt conectati prin fire la aparatul electroencefalograf sau o casca. Rolul electroencefalografului este de a amplifica semnalul electric si de a-l modela in trasee ce sunt ulterior analizate pe monitor.

 

Va multumim pentru increderea pe care o aveti in noi si va invitam la sediul nostru din Strada Vespasian nr. 34 Bucuresti ( Zona Garii de Nord )

De asemenea ne puteti contacta atat telefonic la numerele de telefon : 0722.36.62.68 , 0372.997.448

Cat si prin email la adresa : receptie@institutulcopilului.ro

 

 

Va asteptam zilnic intre orele : 

Luni – Vineri : 09.00 – 20.00

Sambata : Inchis

Duminica : Inchis

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro