October 3, 2017

Diana-Mihaela Tenciu

 

Am absolvit Facultatea de Ştiinţe, specializarea Psihologie, în cadrul Universităţii “Lucian Blaga” din Sibiu. Ȋn continuare, am parcurs două masterate – “Psihologie Organizaţională şi Resurse Umane” (Universitatea din Bucureşti) şi “Psihoterapii Cognitiv-Comportamentale” (Universitatea Titu Maiorescu, Bucureşti) iar perioada 2015-2017 corespunde formării complementare în Psihologie Clinică, pe care am urmat-o în cadrul Institutului Român de Psihoterapie Integrativă, Bucureşti.

Deţin atestate de liberă practică în specialităţile: psihoterapie cognitiv-comportamentală şi psihologie clinică, fiind membră a Colegiului Psihologilor din România.

Am lucrat aproape opt ani în învăţământ, ca profesor titular – psihopedagogie specială şi, respectiv, profesor itinerant şi de sprijin. Ca psiholog, am atât experiența muncii într-un serviciu public cât și a practicii private într-un cabinet de psihologie.

Sunt încântată de profesia mea, iar în munca făcută cu fiecare copil iau în calcul, dincolo de obiective şi strategii,  respectul faţă de unicitatea şi complexitatea fiecăruia dintre ei.

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro