January 13, 2020

Costi Grama

Licențiat din anul 2008 în Psihopedagogie Specială și Asistență Socială, am continuat formarea cu absolvirea în 2010 a unui master în Educație Integrată la Universitatea din București,  în cadrul Facultății de Psihologie și Științele Educației.

Am atestate de liberă practică eliberate atât de Colegiul Psihologilor din România cât și de Colegiul Național al Asistenților Sociali.

Peste 8 ani am fost psihoevaluator în cadrul unei organizații recunoscute internațional unde  am evaluat și  consiliat o anumită categorie a celor cu CES (Cerințe Educative Speciale) – copiii supradotați.

Alți 3 ani, am lucrat într-o organizație de cercetare clinică (CRO), concentrată pe studii clinice predominant în zona de dezvoltare a unor medicamente pentru indicații psihiatrice și neurologice.

În anii recenți m-am axat pe logopedie deoarece mi-a plăcut  întotdeauna  să lucrez cu cei mici. Consider că rezultatele obținute cu micii clienți sunt rezultate obținute ”pe viață”, satisfacția fiind deosebită când conștientizezi că acel copil ce-și încheie terapia logopedică nu o să mai aibă nevoie niciodată de intervenție în acestă ramură psihopedagogică.

 

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro