September 15, 2016

Corneliu Irimia

cornel-irimia  Am absolvit Facultatea de Psihologie în cadrul Universității București și un Masterat în Psihologie în cadrul Universității Paris 7 – Denis Diderot iar în anul 2000 am susținut teza de doctorat în psihopatologie fundamentală în cadrul aceleiași Universități din Paris.

Începând cu anul 1996 am lucrat ca psihoterapeut – psihanalist iar din 2006 sunt psiholog principal, membru al Colegiului Psihologilor în România pentru specialitățile consiliere psihologică psihodinamică și psihoterapie psihanalitică. De asemenea sunt supervizor în consiliere psihodinamică, în psihoterapie psihanalitică precum și în psihanaliza copilului, sunt formator în consiliere psihologică și în psihoterapia psihanalitică a adultului în cadrul Asociației de Consiliere și Psihoterapie Psihanalitică din București, în psihanaliză în cadrul Societății Române de Psihanaliză precum și în psihanaliza copilului și adolescentului în cadrul Fundației Generația.

În cadrul Centrului de Recuperare și Dezvoltare pentru Copii Evelyne al Asociației pentru Dezvoltarea Copilului eu am rolul de a superviza și coordona echipa multidisciplinară în așa fel încât fiecare copil să beneficieze de cea mai buna intervenție posibilă adaptată nevoilor sale.

Anunț

Centrul Evelyne organizează grup de dezvoltare personală “AM ȊNCREDERE ȊN MINE!”. Sunt vizaţi copii cu vârsta cuprinsă între 7 şi 10 ani (maximum 10 copii în grup).

Obiective:

-          Descoperirea/asumarea de către copii a punctelor forte/a resurselor personale;

-          Cultivarea respectului de sine;

-          Dezvoltarea unui stil de gândire constructiv (cunoaşterea legăturii gând-emoţie- comportament);

-          Stimularea comunicării de tip asertiv, având în vedere indicatorii încrederii, inclusiv la nivel non-verbal şi paraverbal;

-          Ȋnsuşirea unor strategii de coping funcţionale, în relaţie cu factorii de viaţă stresogeni;

-          Ȋncurajarea orientării spre acţiune şi a perseverenţei;

-          Creşterea toleranţei la incertitudine/insucces/critică.

Modul I: Autocunoaştere: 8 sesiuni

-          Vizează conştientizarea de către copil a trăsăturilor sale pozitive şi a aspectelor de îmbunătăţit, precum şi stabilirea unor obiective personalizate, în funcţie de schimbările în bine dorite.

Modul II: Modelul ABC cognitiv (Ellis, Beck) – aplicaţii: 8 sesiuni

-          Subliniază modul în care gândurile proprii influenţează nivelul de încredere pe care copilul îl are, susţine identificarea distorsiunilor cognitive şi învăţarea unui stil de gândire raţional, care să întreţină progresul personal.

Modul III: Modalităţi funcţionale de coping: 8 sesiuni

-          Ȋncurajează însuşirea unor modalităţi funcţionale de gestionare a problemelor de viaţă (abordare încrezătoare, suport social, acţiune/confruntare directă a situaţiilor ş.a.)

Durată curs: 6 luni  (o sesiune – 60 minute/săptămână)

Cost: 50 lei/sesiune

Locație: Strada Vespasian, nr.34, Sector 1

Ȋnscrieri la: 0772.079.024/ receptie@institutulcopilului.ro